Godine 1999. UNESCO je 21. ožujka proglasio Svjetskim danom pjesništva s ciljem da se kroz pjesnički izričaj sačuvaju ugroženi jezici te naglasi važnost uloge koju pjesnici imaju u književnosti.
Datum koji slavi pjesništvo ujedno je i početak novoga godišnjeg doba, proljeća. Ono u ljudima budi optimizam i predstavlja želju za buđenjem života. Osim što 21. ožujka obilježavamo Svjetski dan pjesništva, prisjećamo se i hrvatskoga književnika Ivana Gorana Kovačića koji je na taj dan i rođen.
Kako bi proslavile dolazak proljeća, ali i istaknule važnost pjesništva, školske su knjižničarke organizirale radionicu pod nazivom Blackout poezija za učenike sedmoga razreda.
Što je blackout poezija? Navedeno su pitanje postavili učenici vidjevši naziv radionice. Školske knjižničarke su im predstavile vrstu poezije čiji se nastanak veže uz američkoga pjesnika Austina Kleona. On se odlučio poigrati člancima iz New York Timesa, i to zacrnjujući većinu teksta. Ostavio je nezacrnjene pojedine riječi i na taj način otkrio poeziju na novi način. Učenici su pažljivo poslušali kako nastaje blackout poezija i zainteresirano krenuli stvarati svoje pjesme. Zacrnili su suvišno, a otkrili poetično!
Nakon radionice nastale su nove pjesme, a učenici su spoznali da poezija može biti zabavna te da se krije na svakom koraku. Također, njihova je kreativnost došla do izražaja jer su svoje radove ukrasili i crtežima. Radovi učenika su predstavljeni na prigodnom panou, a u nastavku pogledajte neke od izloženih.