Strip-radovi učenika 5. razreda

Učenici 5.a i 5.b razrednog odjela na nastavi Informatike naučili su koristiti grafičke i tekstualne oblike u alatu za obradu teksta. Usvojena znanja primijenili su pri izradi stripa o sprječavanju nasilja u školskom i virtualnom okruženju i poštivanju autorskih prava na mreži.

Za izradu stripa bilo je potrebno osmisliti kratki dijalog na zadanu temu, nacrtati robota, pronaći odgovarajuće ilustracije, pri čemu se bilo važno obratiti pažnju na navedene licencije i poštivati uvjete korištenja sadržaja na mreži. Svoje radove učenici su pohranili na disk u Oblaku, pri čemu smo raspravili o prednostima i potrebi pohrane kopije rada na udaljeno mrežno mjesto, te obavezi čuvanja i opreznog postupanja s osobnim korisničkim podacima. Zadanom temom rada, još jednom smo istaknuli obavezu poštivanja pravila ponašanja  u svakodnevnom životu, u komunikaciji uživo, kao i na mreži, te potrebu pravilnog reagiranja na pojavu bilo kojeg oblika nasilja.  Zbirka radova dostupna je ovdje.

Ako primijetiš nasilje, nemoj šutjeti. Prijavi odrasloj osobi od povjerenja! Niti jedno nasilje se ne tolerira!

Nasilje nije samo fizičko, već može biti i  verbalno i elektroničko. Niti jedno dijete ni odrasla osoba ne smije trpjeti nasilje. Prijavi  nasilje!

Ako ti netko šalje uznemirujuće poruke, nemoj šutjeti, razgovaraj s odraslom osobom od povjerenja!

Poštuj autorska prava i uvjete korištenja radova koje si pronašao na mreži. Ne prisvajaj tuđe radove. To je kažnjivo!


Ovim aktivnostima ostvarili smo više ishoda kurikuluma Informatike 5. razreda te međupredmetnih tema Učiti kako učiti, Primjena IKT-a, Osobni i socijalni razvoj te Zdravlje. Izradom stripa potaknuli smo formiranje stavova o pravilnom reagiranju na pojavu nasilja i razvoj empatije te važnosti poštivanja autorskih prava i uvjeta korištenja.

učiteljica matematike i informatike Valentina Pajdaković

 

Podijeli
IT design
IT design
Skip to content